niedziela, 4 marca 2012

Woda dla słoni

Hej !
Mówiąc szczerze piszę tego posta z nudów. Wpadłam na taki pomysł, że pod notkami możecie mi zadawać pytania np. Jakiej muzyki słuchasz itp.. Oglądałam ostatnio film "Woda dla Słoni". Bardzo mi się spodobał, a nawet płakałam. Tu macie fabułę :

Jacob Jankowski (Robert Pattinson), student weterynarii na ostatnim roku, po tragicznej śmierci rodziców przyłącza się do cyrku. Pracując jako weterynarz zakochuje się w Marlenie (Reese Witherspoon), która jest żoną właściciela i tresera Augusta (Christoph Waltz). Gdy cyrk jest na skraju bankructwa August kupuje słonia o imieniu Rosie. Jedyną jego metodą tresury jest dźganie słonia metalowym szpikulcem do krwi. Nie podoba się to jednak Jakobowi i Marlenie, więc postanawiają coś zrobić. Zostają ciężko pobici przez Augusta,postanawiają więc uciec. Lecz on ich łapie i bije do nieprzytomności. Film kończy się zemstą reszty załogi na Auguście poprzez wypuszczenie wszystkich zwierząt podczas spektaklu. Gdy właściciel dowiaduje się o romansie dwóch głównych postaci postanawia udusić Marlenę. Lecz zdolna słonica Rosie zabija go i razem z Marleną, Jakobem i resztą zwierząt wyrusza szukać nowego domu.

Polecam ten film wszystim

4 komentarze:

  1. Film wydaje się ciekawy ;)
    Może obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog <33
    Zapraszam do mnie !

    + Obserwuję <3 (odwdzięczysz się?)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam parę pytań :
    Jacy są twoi ulubieni piosenkarze ?
    Lubisz czytać książki, a jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona ?
    Masz swojego idoa, a jeśli tak to kogo ?
    Kim się inspirujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaisty blog :)
    Wb. do mnie na http://shoowers.blogspot.com/

    +obserwuje ;)))

    OdpowiedzUsuń