sobota, 2 czerwca 2012

Dzień Sportu

Hej !
Jak wam mija sobota ? Pazurki były wczoraj kolorowe ? Moje były, niestety niestety nie zrobiłam zdjęcia. Mieliśmy wczoraj w szkole Dzień Sportu. Pogoda trochę go popsuła i nie mogliśmy spędzić go na boisku. Wszyscy przyszliśmy ubrani w barwy Polskie lub Ukraińskie. Braliśmy udział w konkurencjach:. rzuty do kosza, bieg po kopercie i skok z miejsca. Póżniej otrzymaliśmy lody i wykonywaliśmy maskotki Euro : Sławka i Slavko oraz plakat : Wakacje na sportowo. Inspiracje :









Wszystkie inspiracje pochodzą ze strony loveit.pl


A teraz coś dla miłośników oscarowych filmów :

 
                                               


7 komentarzy:

  1. Zaraz mnie szlag trafi, Natalia. Jak chcesz pisać ze mną bloga, to pisz prawdę, ok? Nie miałaś kolorowych paznokci, bo ci się lakier skończył. Albo masz sklerozę, albo nie wiem co . -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje były kolorowe i wczoraj i dzisiaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A kogo obchodziły czy miałyście kolorowe paznokcie i wasz dzień sportu? Pokazujecie tym tylko , że jesteście dziećmi i że chodzicie do podstawówki zgaduje , że około 12 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasz blog i możemy pisać o tym czy mamy kolorowe czy szare paznokcie i co robiłyśmy. Dobrze wiesz ile mamy lat, bo chodzisz z nami do szkoły ! My przynajmniej nie robimy w postach błędów ortograficznych pierszoklasisty ;)

      Usuń
  4. fajnie,fajnie,fajnie < 33
    zapraszam do mnie : D
    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbisty kolorowy blog. xdd

    OdpowiedzUsuń