niedziela, 8 kwietnia 2012

Kosmetyki Atiny- Rozdanie

Hej !
Biorę udział w rozdaniu u Atiny, dlatego piszę tę notkę.
W skład zestawu wchodzą :

- Gellwe, Słodki Kubek Frugo (passiflora),

- Essence, french, click & go nails, sztuczne paznokcie, nowe

- Avon, litlle red dres EDP, próbka (ładny zapach, mam cały flakonik)

- Dax Cosmetics, Perfecta, Beauty Mask, maseczka wygładzająca z kwasami AHA

- Dermedic, Aqua Gold, maseczka nawilżająco - wzmacniająca

- Sensique, exotic flower, cień do powiek z limitki nr 223, użyłam dwa razy i jakoś mnie do niego nie ciągnie

- AB lines, lakier do paznokci N2, kolor zdublowany, nowy

- kolczyki i zawieszka do kompletu hand made, nie mój styl

- Mon Ami, duo lip gloss, nawilżająco odżywczy błyszczyk do ust nr 1, zdecydowanie za dużo mam mazideł do ust, kolor zdublowany, tylko testowany

- Wibo, pomadka nr 11, nie mój kolor, ubytek testowy

Zasady:
- musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 punkt)
- musisz odpowiedzieć na jedno pytanie:

Jaki jest Twój kosmetyczny must have na wiosne-lato?

Aby zwiększyć swoje szanse możesz:
- umieścić na swoim blogu/FB notkę z linkiem i zdjęciem do mojego rozdania (po 1 punkcie za każda informacje)
- możesz polubić Kosmetyki Atiny na Facebooku klik (1 punkt)
- możesz dodać mój blog do blogrolla (1punkt)

Zgłoszenia przyjmuje do 28 kwietnia 2012
Wysyłka tylko do Polski.


Mam nadzieję, że się zgłosicie i chętnie będziecie odwiedać jej bloga. Są tam naprawdę świetne notki :)

http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2012/04/swiateczne-rozdanie.html?showComment=1333884706331#c6646960778550808250


2 komentarze: