piątek, 24 lutego 2012

Tag: 5 Bubli Kosmetycznych

Hej !
Ostatnio zostałam otagowana, więc powinnam się z tego wywiązać tzn., że dzisiaj notka o tagach
Tag:: 5 Bubli Kosmetycznych

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady TAGu.
2. Zamieść banner TAGu i wymień 5 najgorszych kosmetycznych produktów, jakich kiedykolwiek używałaś i krótko to uzasadnij, czyli wymieniamy buble, bubelki i bubeleczki...
3. Zaproś do zabawy swoje ulubione bloggerki, ilość dowolna.


1. Otagowała mnie wiggaa
2. Nie wiem czy wymienię pięć, bo rzadko się maluję i na ogół jestem z kosmetyków zadowolona


1. Oriflame, Nature Secrets, Antyperspirant- Beznadziejny ! Kupując go myślałam, że już nie będę widzieć na moich ubraniach białych plam. Producent zapewniał, że jest ochronny, co było absolutnym kłamstwem !


2. Nivea Visage Young Clean Deeper Żel-Peeling - drobinki ścierające martwy naskórek w tym żelu to jakaś kpina. Żel oprócz tego że świeżo pachnie, nie posiada zalet. Jest niewydajny i nie daje pożądanego efektu.
3. Avon naturals Balsam do ciała malinowy. Zapach piękny fakt, ale zero nawilżenia. Nie widzę sensu w stosowaniu balsamów, które nie nawilżają :)
4. Tusz do rzęs Rival de Loop- Ma grubą szczoteczkę, którą trudno się maluje. Wogóle niewidać, że jest się pomalowanym.
5. Lakier do paznokci Bell AIR FLOW..- Co za okropieństwo ! Okropnie się go rozprowadza.
3. Do zabawy zapraszam :
I wszystkich innych chętnych.
Jutro dodam następny tag...
:*

1 komentarz:

  1. Używałam juz clen deeper, który według mnie jest okropny oraz lakiery air flow, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń